Monnari, Świat Zabawek, Giacomo Conti i Maxima – te marki pojawią się w budowanej właśnie drugiej części Outlet Parku. Zakupy zrobimy tam jesienią.

Realizacja II etapu Oultet Park Szczecin zakończy się jesienią br. Inwestycja sprawi, że obiekt będzie dysponował łącznie 21 300 mkw. powierzchni handlowej. Klienci będą mieli do dyspozycji 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych.

Inwestor w ostatnim czasie pozyskał cztery nowe marki, które otworzą sklepy w nowej części outletu. Pierwsza z nich to Monnari - polska sieć modowa oferująca elegancką odzież dla kobiet i szeroki wybór akcesoriów. Salon Monnari w Outlet Park Szczecin będzie miał blisko 400 mkw. Sklep Świat Zabawek o powierzchni ponad 250 mkw. będzie oferował zabawki i artykuły szkolne. Firma, która współpracuje z ponad 60 wiodącymi producentami, będzie znakomitym uzupełnieniem oferty dla dzieci, którą w Outlet Park Szczecin zapewnia już m.in. Smyk Mega Store. Giacomo Conti, sieć oferująca elegancką odzież męską, otworzy salon o powierzchni blisko 170 mkw. Ofertę modową uzupełni butik Maxima o powierzchni prawie 90 mkw.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu procesu komercjalizacji II etapu Outlet Park Szczecin. Oferta tego popularnego obiektu wzbogaci się nie tylko o kolejne cenione marki odzieżowe, ale również o sklep specjalizujący się w produktach dla najmłodszych – mówi Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Obiekt został otwarty 7 listopada 2012 roku. W strefie outletowej dostępne są produkty takich marek, jak m.in. Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Simple, Mohito.