Zachęcenie szczecinian do wspólnego budowania pozytywnego, silnego i dobrze kojarzącego się wizerunku miasta to cel realizowanej od zeszłego roku kampanii „AMBASADOR”.

-To pozytywne mówienie o Szczecinie jest bardzo istotne z perspektywy budowania klimatu. Bo jeżeli społeczność dobrze mówi o sobie, docenia to wszystko co robi, to buduje się taki klimat, w którym chce się działać, chce się coś robić. To wszystko wypływa na rozwój. - tłumaczy Andrzej Smoliński, Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.

Wideo zrealizowane przez mstudio.net.pl

Spotkanie noworoczne Prezydenta Miasta Piotra Krzystka z Ambasadorami w gmachu Urzędu Miasta było okazją do podsumowania zeszłorocznych odsłon kampanii oraz zapowiedzenia dalszych działań.

- To jest moment i miejsce, kiedy ci którzy przez cały rok swoją działalnością promowali Szczecin mogą się ze sobą spotkać. Mogą pobyć ze sobą, powymieniać się doświadczeniami i też zobaczyć ile ich jest i dalej ponieść tę ideę. - mówi Andrzej Smoliński.

Kampania ruszyła w zeszłym roku jako projekt, który miał integrować. Jego celem jest budowanie pozytywnej narracji oraz dyskutowanie z utartymi, nieadekwatnymi schematami.

- W zeszłym roku powiedzieliśmy sobie: Ludzie, Miejsca, Wydarzenia – mówi Andrzej Smoliński i wymienia: Ludzie, czyli projekt "Szczecin_z całego serca polecam AMBASADOR", wydarzenia – The Tall Ships' Races w tym roku.

- Jeżeli chodzi o miejsca chcemy żeby Szczecin został odkryty. Chcemy połączyć ze sobą ludzi, którzy będą pokazywać swoje ulubione miejsca w Szczecinie. Te najbardziej oswojone, te kojarzące się z wydarzeniami', te nieobojętne.- dodaje.

Realizacja: