Tylko dwie firmy chcą wyremontować Biuro Obsługi Interesantów w urzędzie miasta. Komisja przetargowa bada właśnie złożone oferty. Rozpoczęcie remontu planowane jest za około miesiąc.

Do przetargu na remont BOI stanęły firma Skanska S.A., która koszt inwestycji oszacowała na 3 067 251 zł oraz PBH Bartimex Sp. z o.o. z ofertą na 3 842 851, 76 zł.

Komisja bada złożone oferty.

Początek remontu sali nr 62 planowany jest za miesiąc. Remont potrwa pięć miesięcy, a na czas modernizacji BOI zostanie przeniesione do pomieszczeń po filharmonii. Obsługa interesantów będzie się odbywała na I piętrze w sali filharmonicznej i foyer. Ma przebiegać jak dotychczas, w godzinach 07:30 - 16:00 z wykorzystaniem systemu przywoławczego.

W ramach remontu wykonanych zostanie szereg prac, które z jednej strony mają poprawić warunki osób załatwiających swoje sprawy, związane np. z wymianą dowodu, meldunkiem, rejestracją pojazdów itp., a z drugiej strony unowocześnią i usprawnią obsługę interesantów przez urzędników. Remont sali BOI, której powierzchnia wynosi prawie 600 m2, obejmie m.in.: prace związane z wymianą instalacji wentylacyjnej oraz klimatyzacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, teleinformatycznej, prace posadzkowe, prace wykończeniowe (malowanie ścian, montaż sufitów podwieszanych), prace związane z poprawą bezpieczeństwa pożarowego. Wymienione będzie wyposażenie meblowe oraz zostanie zmodernizowany systemu kolejkowy. [więcej szczegółów dotyczących remontu tutaj]