Nie boją się nowych wyzwań. Nie chodzą utartymi ścieżkami. Patrzą w przyszłość i konsekwentnie dążą do celu. Ich znak rozpoznawczy to INNOWACJA. Już za chwilę poznamy najlepszych z najlepszych – 3 zwycięzców II edycji Konkursu gospodarczego „Twój biznes pod banderą sukcesu”. To mikro, małe i średnie firmy – aż 7 z nich to startupy! Bo w tym konkursie nie liczy się innowacyjny pomysł na biznes.

Wszystkich 15 laureatów będzie uczestniczyło w uroczystej Gali Finałowej: 14 października o godzinie 18.00, w Netto Arenie w Szczecinie. To właśnie wtedy dowiemy się, które firmy z tej piętnastki wybrali głosujący internauci.

„Najbardziej innowacyjne, zwycięskie firmy, poznamy za dwa tygodnie na Gali Finałowej. Chcemy, żeby mieszkańcy naszego regionu mieli szansę spotkać się z tymi niezwykłymi ludźmi – przedsiębiorcami, którzy w naszym regionie, z sukcesem i determinacją budują swoje biznesy. Oprócz laureatów i zwycięzców konkursu, inspiracji dostarczą też z pewnością zaproszeni goście” – mówi Olgierd Geblewicz, Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego, który w czasie Gali będzie wręczał zwycięzcom statuetki „Bandery Sukcesu”.

3 zwycięzców tegorocznego Konkursu typowali mieszkańcy Pomorza Zachodniego w wirtualnym głosowaniu. Miało ono formę grywalizacji, w której uczestnicy kupowali za fikcyjną walutę akcje firm-laureatów na Giełdzie Biznesu. W ten sposób wskazywali najbardziej, ich zdaniem, innowacyjne firmy – po jednej w każdej kategorii: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Zwycięzcy odbiorą bony o wartości 6 000 zł do wykorzystania na dopasowane do własnych potrzeb szkolenia, warsztaty lub udział w targach branżowych. Sukces najlepszych firm zostanie też przedstawiony w 3 filmach kampanii wizerunkowej Pomorza Zachodniego.

Galę poprowadzi Mateusz Hładki, konferansjer i dziennikarz telewizyjny.

„Gala będzie znakomitą okazją, żeby poznać laureatów konkursu, zainspirować się i nawiązać cenne kontakty biznesowe” – mówi Krzysztof Barczyk, Dyrektor Gabinetu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego.

Tego wieczoru zabłyśnie wiele nowych gwiazd biznesu, ale gwiazdą muzyczną będzie Ania Dąbrowska! To w rytm jej przebojów będziemy świętowali sukces zachodniopomorskich przedsiębiorców.

Dodatkowo na scenie pojawi się znany mówca motywacyjny – Łukasz Krasoń, który przemawiał na jednej scenie m.in. z Brianem Tracy, Jurkiem Owsiakiem, Jackiem Walkiewiczem czy Kevinem Hoganem.

Wśród zaproszonych gości będą też popularni influencerzy: Matura to Bzdura, 7 metrów pod ziemią, Dla Pieniędzy.

Szczegóły na: biznes.wzp.pl

________________________________________

Wśród partnerów kampanii znalazło się szereg instytucji, które tworzą zaplecze naukowe dla firm z regionu, organizacji lokalnych i ogólnopolskich zrzeszających przedsiębiorstwa z sektora MŚP, podmiotów, które reprezentują interesy firm i wspierają rozwój przedsiębiorczości: Partnerem honorowym II edycji konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu” jest Startup Academy, a także GRUNDR - norweska firma doradcza i inwestycyjna specjalizująca się we wspieraniu startupów. Partnerami kampanii jest szereg instytucji, które tworzą zaplecze naukowe dla firm z regionu, organizacji lokalnych i ogólnopolskich zrzeszających przedsiębiorstwa z sektora MŚP, podmiotów, które reprezentują interesy firm i wspierają rozwój przedsiębiorczości: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego, Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, Klaster ICT Pomorze Zachodnie, Metalika Klaster Metalowy, Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Północna Izba Gospodarcza, Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego, Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Regionalnego, Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Rozwoju Gospodarczego, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu, Fundusz Pomerania.

Kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu” oraz konkurs dla przedsiębiorców „Twój biznes pod banderą sukcesu” realizowane są w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 1 Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.14 Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki w wymiarze krajowym i międzynarodowym.

Szczegóły kampanii na: biznes.wzp.pl