Na początku września, postanowiliśmy uciec od miejskiego zgiełku i stresu dnia codziennego. Wybraliśmy się całą rodziną nad Morze Bałtyckie, z naszym wiernym czworonożnym przyjacielem na pokładzie. Jesienne wybrzeże Bałtyku kusiło nas spokojem i urokiem, który trudno znaleźć gdziekolwiek indziej.

Jako nasz główny cel podróży wybraliśmy Kołobrzeg, który słynie z bogatej historii miasta, wielu atrakcji dla dzieci, przepięknej i barwnej przyrody oraz szerokich i zadbanych plaż. Natomiast jako naszą przyjazną przystań wybraliśmy Hotel z wieloma atrakcjami, wyśmienitą kuchnią oraz SPA, położony nad samym deptakiem, a od morza dzielą go tylko wydmy i „złoty” piasek. Seaside Park Hotel****. Gdzie dokonując rezerwacji bezpośrednio na stronie Hotelu, otrzymaliśmy na cały pobyt aż 20% rabatu.

Nasze dzieci podczas pobytu miały codziennie ciekawe zajęcia i ani razu nie narzekały na nudę, za to do dziś wspominają te wszystkie aktywności. Bloki animacyjne z animatorami, podczas których uczestniczyli w warsztatach muzycznych i grali swoje własne melodie. Zajęcia manualne, na których zrobili przepiękne pocztówki z masy solnej, warsztaty pizzy z udziałem Pizzerman’a — każda z moich pociech mogła stworzyć swoją wymarzoną pizzę o wybranym kształcie i składnikach! Do tego ta wodna bitwa, o której non stop słyszę wieczorami. Strefa gracza z XBOX-ami. Po prostu raj dla dzieciaków! Przez całą jesień dzieci do lat 12 mają pobyt gratis, więc warto naładować jeszcze baterie przed sezonem zimowym i spędzić rodzinną jesień w Seaside Park Hotel****.

Z ogródka naszego Hotelu do samej plaży mieliśmy zaledwie 20 m., więc codziennie spacerowaliśmy nad brzegiem morza. Nasze dzieci puszczały kolorowe latawce, a nasz psiak biegał za piłką, którą dostał od przemiłych Pań z recepcji! Każdy piesek w hotelu dostaje tzw.„Psi Pakiet” w ramach pobytu. Można w nim znaleźć przysmaki dla psa, miski oraz kolorową piłeczkę, z którą mój psiak biegał cały urlop. Za pobyt naszego pupila zapłaciliśmy o połowę mniej, ponieważ skorzystaliśmy z oferty specjalnej: ,,Rodzinna Jesień w Kołobrzegu”.
Pobyt naszego pupila był, aż 50% taniej, a ten rabat dostępny jest przez całą jesień! Warto wziąć to pod uwagę, jeśli jesteście również właścicielami czworonożnej pociechy.

Serce hotelu okazało się równie imponujące. W jego wnętrzu znajduje się ogromne, 25-metrowe ATRIUM, w którym mieści się bar z szeroką kartą drinków i napoi, pizzeria z prawdziwą włoską pizzą, odbywają się tam również koncerty z muzyką na żywo, a dla naszych dzieci są pomysłowe i edukacyjne miejsca zabaw i kąciki z różnymi zabawkami zarówno drewnianymi, jak i interaktywnymi oraz to, co zrobiło na nas największe wrażenie — ścianka wspinaczkowa z 14 trasami. Urządziliśmy nawet wyścigi na czas, kto szybciej wespnie się na ściance! Z pewnością niejednokrotnie udowodniliśmy, że jesteśmy zdecydowanie wolniejsi od naszych dzieci…

To miejsce stało się naszym ulubionym punktem spotkań!

W sobotę zaraz po śniadaniu, gdy nasza młodzież rozkładała ogromną, kolorową chustę w ATRIUM i rozpoczynała zabawę z animatorami, my udaliśmy się na niezwykle oczyszczające i budujące wydarzenie, jakim była praktyka jogi-asany z doświadczoną joginką. Ćwiczenia oddechowe, nauka medytacji i co najważniejsze doświadczyliśmy prawdziwego relaksu, nie tylko fizycznego, ale również psychicznego. Tak polubiliśmy te zajęcia, że zaczęliśmy na co dzień praktykować je w domu! Co ciekawe w Seaside Park Hotel**** możemy znaleźć aktualnie dwa jesienne weekendy z jogą! Poranny spacer po plaży, nauka medytacji i oddechu, rytuały saunowe z saunamistrzem, morsowanie — po takim urlopie z pewnością odpoczniesz fizycznie i psychicznie oraz poczujesz wewnętrzną równowagę i radość.

Joga to było prawdziwe odkrycie, ale nie jedyne, jakie udało nam się zdobyć podczas tego wyjazdu!

Dowiedzieliśmy się, jakie są korzyści z poprawnego saunowania i że może to być niecodzienne przeżycie. Uczestniczyliśmy w tzw. Nocy saunowej z udziałem Saunamistrzów, podczas których prowadzone były rytuały w różnych saunach. W trakcie tego saunowania mieliśmy okazję oglądać pokaz latających ręczników z udziałem klimatycznej muzyki, rozkoszować się zapachem olejków eterycznych, a nawet mogliśmy doświadczyć masażu witkami.

To nie koniec naszego relaksu. Całą Rodziną korzystaliśmy z różnych zabiegów SPA, każde z nas znalazło coś dla siebie (masaże, zabiegi upiększające, pielęgnacyjne na ciało i twarz oraz kids SPA).

Cała strefa Wellness zrobiła na nas ogromne wrażenie – basen pływacki 25 m., basen rekreacyjny dla dzieci z cieplejszą wodą, jacuzzi oraz 3 sauny, tepidarium, a nawet studnia lodowa.

A czy wiesz, czym jest kriokomora? To najprościej wyjaśniając terapia przy pomocy bardzo niskich temperatur (nawet do -190° C). Warto odnotować, że zabiegi są całkowicie bezpieczne, aktywizujące naturalny potencjał organizmu człowieka do powrotu do zdrowia. Te procesy efektywnie stymulują ciało do przywrócenia jego równowagi oraz wspierają go w jej utrzymywaniu - ta terapia to było niezapomniane przeżycie.

Postawiliśmy na aktywny relaks, dlatego wzięliśmy udział w zajęciach z trenerem personalnym, spróbowaliśmy stretchingu oraz tabaty, a to wszystko odbywało się w największej strefie Fitness (250 m2), jaką kiedykolwiek widziałam w Hotelach, która czynna jest całą dobę.

Kolejnego dnia zamiast spaceru wypożyczyliśmy z Hotelu rowery dla całej rodziny. To było wspaniałe rozwiązanie, które pozwoliło nam odkryć okolicę w zupełnie nowy sposób. Wybraliśmy się pobliskim szlakiem rowerowym do Ekoparku Wschodniego, który zajmuje powierzchnię 381 hektarów. Jest to niezwykłe miejsce ze względu na swoje położenie (z jednej strony otoczony morzem, a z drugiej wodami torfowisk i bagien), zachwycające krajobrazy, bujną i piękną roślinność oraz niespotykane gatunki zwierząt.

Podsumowując, nasz pobyt nad Morzem Bałtyckim był pełen niezapomnianych chwil, a jesień nad brzegiem morza okazała się naprawdę magiczna. To był czas spędzony z rodziną, z dala od zgiełku miasta, a jednocześnie w otoczeniu przyrody i morza, które sprawiło, że wróciliśmy do codzienności pełni energii i inspiracji. Seaside Park Hotel**** mile nas zaskoczył swoimi możliwościami i jest to zdecydowanie świetny obiekt dla rodzin, które stawiają na aktywność i relaks w jednym! Jeżeli rozważasz planowanie urlopu w Seaside Park Hotel**** to pamiętaj, że teraz nocując 5 dni płacisz, tylko za 4!

Zaplanuj swoje jesienne wakacje z rodziną!