W branży reklamowej, niezależnie od tego, jakie są aktualne trendy, są produkty i materiały, które nigdy nie są passe. Wiele firm, dla swoich klientów czy kontrahentów, korzysta z opcji promocji jaką są gadżety reklamowe. Oczywiście form promocji firm jest wiele - są to dedykowane artykuły reklamowe, akcje promocyjne. Jednak mimo upływu czasu, aby nasze logo było rozpoznawalne, wystarczą efektywne gadżety firmowe. Współcześnie trudno się bez nich tak naprawdę obyć. Żadne usługi, konferencje nie byłyby tak atrakcyjne dla odbiorców, jeśli nie przygotujemy gadżetów promocyjnych. Wie to każdy świadomy przedsiębiorca. Ale czy wiesz, że teraz w ofercie są nie tylko tanie gadżety reklamowe, ale akcesoria reklamowe mogą być źródłem pomocy dla naszych sąsiadów w Ukrainie? Wystarczy, że twoja firma zakupi gadżety ze specjalnej puli na pomoc Ukrainie, w ten sposób dostarczając potrzebującym np. koce, powerbanki i latarki. Jak popularne gadżety promocyjne mogą pomagać?
Czym jest gadżet promocyjny?
Zanim porozmawiamy o konkretach, warto wiedzieć, dlaczego tak ważne są produkty reklamowe. Otóż, niezależnie od tego, co oferujesz swoim klientom, istotna jest odpowiednia reklama twojej firmy. Działy marketingu i promocji firm wciąż starają się wymyślać rozmaite akcje i sposoby aby być atrakcyjnymi dla klientów i partnerów biznesowych. Kiedyś dotarcie do klienta było nieco trudniejsze, bo wymagało bezpośredniości. W dobie internetu dystans się skrócił, ale z drugiej strony mnogość konkurencji sprawiła, że dziś to, co posiadasz w standardowej ofercie może nie dotrzeć do tak wielkiej ilości odbiorców. Jak zatem pozyskać fana, który nie tylko rozpozna logo firmy, ale także będzie wiązał z nią przyjemne skojarzenia osobiste?
Każdy z nas lubi otrzymywać upominki czy prezenty. Dlatego też działania marketingowe w twojej firmie nie mogą pominąć tego etapu. Ciekawe gadżety reklamowe to na pewno dobry sposób na zdobycie sympatii. Jeśli klient będzie używał gadżetu z nadrukiem z logiem twojej firmy, spojrzy na pewno łaskawszym okiem na twoje produkty. Będąc obdarowanymi, podświadomie chcemy się odwdzięczyć, więc jest większa szansa na lepszą sprzedaż.
Aby jednak upominki reklamowe spełniały swoje zadanie, muszą być one dedykowane konkretnej, określonej przez ciebie, grupie docelowej. Czy twoje przedsiębiorstwo kieruje ofertę do firm, a może celuje w osoby prywatne? Czy twoja oferta skierowana jest do młodych czy starszych użytkowników? Musisz wziąć to pod uwagę, wybierając odpowiednie upominki.
Warto tu także znać nieco danych. Zgodnie z badaniami z 2015 roku, 83% przedsiębiorców korzysta z gadżetów reklamowych jako formy promocji. Ponad 60% firm, wykorzystuje upominki firmowe na targach, 52% nie wyobraża sobie bez nich świąt, a 39% używa ich podczas eventów. Z pewnością, firmy są świadome zalet, jakie niosą za sobą gadżety firmowe, a nie jest to jedynie promocja firmy.
Nie tylko nadruki reklamowe czyli rodzaje i zalety gadżetów
Wykorzystując gadżety firmowe możemy wiele zyskać. Ale zanim o tym powiemy, warto wiedzieć, z czego możemy wybierać. Na rynku dostępne są bowiem gadżety biurowe, gadżety ekologiczne, produkty promocyjne z własnym nadrukiem. Swoim klientom możesz oferować standardowe długopisy reklamowe, kalendarze, breloki czy smycze. Możesz też oferować słodycze, parasole z nadrukiem. Lubianym produktem są kubki reklamowe oraz torby reklamowe. Coraz więcej firm, stawia też na nieco droższe propozycje jak powerbanki, pendrivy czy słuchawki. W przypadku pracowników, możesz też tworzyć dla nich okolicznościowe boxy, które kupisz na stronie https://giftboxy.pl/
Niezależnie od konkretnego wyboru, który powinien być dopasowany do firmy, odbiorcy, charakteru relacji, okazji, warto znać szereg zalet, jakie niosą artykuły reklamowe oferowane przez twoją firmę. Przede wszystkim są wysoce skuteczne i tanie. Dzięki temu, że mogą być spersonalizowane, trafią niemal do każdego odbiorcy. Są też uniwersalne - możesz je stosować lokalnie, a także krajowo. Dzięki gadżetom budujesz pozytywny wizerunek swojej firmy, a także zwiększasz jej rozpoznawalność. Dodatkowo, jeśli produkujesz rzeczy podobne do rozdawanych gadżetów, dajesz okazję swoim klientom na zapoznanie się z twoją ofertą. Gadżety mogą też stać się początkiem długofalowej, owocnej współpracy z klientem lub kontrahentem.
Jak wspomniano, dostanie upominku od firmy, wiąże osobę obdarowaną z Tobą. Zachęca ją do wyboru właśnie tej firmy, jaka kojarzy jej się dobrze i która jej coś dała.
Jak upominki firmowe mogą pomóc Ukrainie?
Wiesz już jak działają i jakie zalety mają gadżety firmowe, ale czy wiesz, że możesz poprzez nie pomagać? Ma to szczególne znaczenie teraz, gdy za naszą wschodnią granicą trwa wojna oraz jest wiele osób potrzebujących nawet podstawowych produktów do przetrwania na Ukrainie. Ty jako firma także możesz pomóc.
Na stronie https://promoshop.pl/ znajdują się oferowane produkty dostępne w naszej bogatej ofercie, które możesz przeznaczyć na pomoc naszym sąsiadom. Jesteśmy świadomi, że wiele osób cierpi, głoduje i posiada braki podstawowych rzeczy, dlatego jako producent gadżetów w najlepszej cenie, umożliwiamy zakupy ze specjalnej oferty "Pomoc dla Ukrainy".
Korzystając z naszej oferty specjalnej możesz kupić praktyczne i funkcjonalne produkty tj. koce, termosy, apteczki, latarki, kubki termiczne oraz inne. Zakupując te produkty, ty możesz przekazać je na Ukrainę, a my nie naliczamy za nie żadnego zysku. Są one przez nas sprzedawane po koszcie zakupu u dostawców, za indywidualną wycenę. Do każdej sprzedaży z tej kategorii oferuje także do wglądu kontrahenta fakturę vat zakupu u dostawcy do wglądu tak abyś miał pewność, że Promoshop nie zarabia na tym ani złotówki.
W tak trudnym czasie wszyscy powinniśmy być solidarni i oferować pomoc, tym, którzy jej potrzebują najbardziej. Dlatego wszyscy staramy się stanąć na wysokości zadania, oferując to, co mamy najlepszego. Zarówno z naszej oferty jak i z naszych ogromnych serc.
Zachęcamy zatem do dołączenia do wspaniałej inicjatywy i zakup produktów promocyjnych ze specjalnej oferty.
Komentarze
0