24 godziny zmagań, 10 zespołów, 1 zwycięski pomysł. To główne zasady czwartej edycji Ultra Innovation, organizowanego w dniach 16-17 listopada konkursu w firmie home.pl. Wydarzenie jest skierowane do pasjonatów nowoczesnych technologii, a motywem przewodnim została sztuczna inteligencja. Uczestnicy za jej pomocą muszą w ciągu doby opracować pomysł, który uczyni świat Internetu prostym dla osób mniej technicznych i doświadczonych w użytkowaniu sieci.
W tym roku home.pl stawia na młodych uczestników w przedziale wiekowym 18-26 lat. Nie muszą to być wyłącznie programiści. Formuła konkursu otwiera drzwi przed osobami kreatywnymi, myślącymi o własnym biznesie, umiejącymi „sprzedać” pomysł przed jurorami. W poprzednich edycjach nie zabrakło w zespołach specjalistów od marketingu, UX designerów, miłośników tworzenia stron WWW oraz aplikacji na smartfony. Tradycyjnie główny temat konkursowy zostanie ujawniony dopiero na chwilę przed startem. Organizatorzy poinformowali również, że główną platformą technologiczną do opracowania pomysłów powinna być sztuczna inteligencja, która jest wykorzystywana na szeroką skalę m.in. przez Google.
– Wybór sztucznej inteligencji nie jest przypadkowy, ponieważ miliony Polaków korzystają z rozwiązań opartych na AI codziennie np. w nawigacji samochodowej lub wyszukiwaniu głosowym na smartfonie. Sztuczna Inteligencja to technologia, która w ciągu ostatnich kilkunastu lat niesamowicie się rozwinęła. Zaproszeni uczestnicy są w grupie wiekowej, która nie zna lub nie pamięta czasów bez sztucznej inteligencji. Między innymi dlatego zapraszamy osoby młode, które mają maksymalnie 26 lat – mówi Nina Pankiewicz z home.pl.
Ultra Innovation w całości odbędzie się w siedzibie home.pl, a zespoły będą miały do dyspozycji pomoc doświadczonych mentorów, dostęp do bezprzewodowego i przewodowego Internetu, sleep room oraz strefę relaksu do pobudzenia szarych komórek. Konkurs rozpocznie się 16 listopada o godzinie 18:00. Rejestracja zespołów (złożonych z maksymalnie 5 osób) jest dostępna pod adresem https://ultrainnovation.pl i potrwa do 5 listopada. Sponsorami nagród w konkursie są firmy PayU, Tidio, Intel oraz Avast.
Komentarze
0