Serwisowanie samochodu powinno być czymś oczywistym – zwłaszcza gdy auto jest istotnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W serwisie Land Rovera i Jaguara klienci mogą liczyć na wsparcie profesjonalistów w zależności od potrzeb i oczekiwań. – Pomagamy klientom od samego początku – od procesu zakupu auta, po wykonywanie jego systematycznych przeglądów. Jesteśmy czymś więcej niż serwisem samochodowym – mówi Tomasz Kowalczyk, szef serwisu w firmie Bońkowscy British Auto, dealera marek Land Rover i Jaguar.
„Jesteśmy opiekunem życia pojazdu”
Samochody Land Rover i Jaguar to auta plasujące się na poziomie „premium plus”. Nie ma w tym nic dziwnego, że ich właściciele to ludzie mający specjalne oczekiwania wobec serwisu samochodowego.
– Jesteśmy opiekunem życia pojazdu, niezależnie od tego, jakiego wsparcia oczekuje klient. Samochód jest bardziej niezawodny, im systematyczniej jest poddawany przeglądom w serwisie samochodowym. Działamy profilaktycznie, by uchronić auto przed rozmaitymi usterkami – mówi Kowalczyk. – To nie jest zwykły środek transportu. Samochód staje się częścią naszej pracy, często także częścią rodziny, bo służy nam podczas wyjazdów wakacyjnych.
Przedstawiciele serwisu Bońkowscy British Auto informują swoich klientów o zbliżających się terminach przeglądów, konieczności wymiany olejów czy promocjach związanych np. z rozpoczęciem sezonu letniego czy zimowego. Jak zapewnia szef serwisu, jego klienci będą przygotowani na każdą ewentualność.
Kiedy udać się do serwisu? Eksperci doradzają przeprowadzenie kontroli pojazdu po sezonie zimowym. Należy również przynajmniej raz w roku sprawdzić stan klimatyzacji. Niezbędna jest także wymiana ogumienia z zimowego na letnie i odwrotnie. Wszystkie te czynności można wykonać podczas jednej wizyty w serwisie, co dla klientów jest dużą oszczędnością czasu.
Klient nie martwi się o swój samochód
W serwisie samochodowym Bońkowscy British Auto klient czuje, że jego auto znajduje się pod opieką profesjonalistów, którzy robią wszystko, by jak najszybciej pojazd wrócił do właściciela. - Nasze działania są dostosowane do potrzeb klienta. Ma on możliwość skorzystania z usługi door to door oraz samochodu zastępczego. – tłumaczy kierownik serwisu.
Serwis zajmie się także markami klasycznymi. „To wielka pasja i wielka miłość naszych klientów” Marki Jaguar i Land Rover to nie tylko nowoczesne samochody wyposażone według najnowszych technologicznych standardów, ale i klasyki, które wymagają pieczołowitej i profesjonalnej opieki. Serwis Bońkowscy British Auto również się nimi zajmuje.
– Pasjonaci, kolekcjonerzy, osoby posiadające samochody zabytkowe znajdą tutaj taką samą opiekę jak klienci samochodów nowych. Wiemy, że ich auta to dla nich pasja i wielka miłość. Traktujemy klasyki z uczuciem, delikatnością i według wszelkich wytycznych klienta. Wyznajemy zasadę, że to nasi towarzysze do końca życia – przyznaje Tomasz Kowalczyk.
https://british-auto.jaguar.pl
https://british-auto.landrover.pl
Zobacz też:
Komentarze
4