Według ogólnopolskiego badania „jakość doświadczenia konsumenckiego” w centrach handlowych, najlepiej zakupy robi się w CHR Galaxy.

Szczecińskie Galaxy zapewnia największy komfort zakupów w Polsce - wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę badawczo-szkoleniową - Sana Consulting. Ranking powstał w oparciu o wyniki badań prowadzonych od maja do lipca 2014 roku, na zlecenie firmy Evigo - wydawcy magazynu Shopping Center Poland i portalu Retailnet.pl.

Badaniem zostało objętych 150 największych obiektów handlowych w Polsce. Sprawdzano jakość doświadczenia konsumenckiego w poszczególnych centrach handlowych. CHR Galaxy uzyskało 95 punktów na 100 możliwych i zajęło pierwsze miejsce. Najlepsze notowania dawały wysokie oceny różnych obszarów funkcjonowania centrum handlowego, które zapewniają szybkość i sprawny przebieg zakupów. Oceniano komfort parkingu, kompetencje i pomocną postawę pracowników centrum handlowego. Punkty przyznawano również za intuicyjną nawigację po obiekcie, system informacji o centrum, czytelność przedstawienia informacji, postawę pracowników sklepów usprawniającą zakupy, a także czytelność i łatwość nawigacji na stronie internetowej.

Bardzo się cieszymy z pierwszego miejsca w tym badaniu, tym bardziej, że naszymi konkurentami były największe centra handlowe w Polsce. Chciałbym podkreślić, że wygrana Galaxy to efekt dziesięcioletniej, wspólnej pracy najemców i zespołu zarządzającego obiektem. Naszym wspólnym, nadrzędnym celem jest zadowolenie klienta - poprzez usprawnienie procesu zakupowego, ale także uprzyjemnienie czasu spędzonego w naszym centrum. Przykładamy ogromną wagę do bezpośredniego kontaktu pracowników firm obsługujących Galaxy z klientami. Osoby, pracujące w punkcie Informacyjnym, biurze obsługi parkingu, serwisie sprzątającym czy ochronie obiektu, są regularnie szkolone w tym zakresie.” - mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy w Szczecinie.