Auto z gigantycznym pakunkiem na dachu promuje województwo zachodniopomorskie w stolicy Polski. Mural powstał na jednej ze ścian w centrum Warszawy. Warszawiacy będą go mogli podziwiać do końca maja.

Malowidło o wymiarach 12,5 m x 12,5 m powstawało od 4 do 10 maja na ścianie kamienicy przy ul. Jaworzyńskiej 11. W artystycznym i nieco żartobliwym ujęciu nawiązuje do rodzinnego wypadu na Pomorze Zachodnie, które oferuje cały wachlarz możliwości na spędzanie czasu wolnego.

W czwartek, 7 maja, przy muralu odbyła się impreza streetart’owa, podczas której swoim setem dj-skim na rysunek zwracał uwagę Paweł Falkiewicz, szczeciński DJ Falcon.

Autorami muralu są Mr. Lump ze Szczecina oraz Cekas – artysta z Poznania. Malowidło będzie eksponowane do końca maja.

To kolejny mural, który reklamuje nasz region w innych miastach Polski. W kwietniu muralem, który przedstawiał wiatraki, województwo zachodniopomorskie promowało swój potencjał gospodarczy w Poznaniu. Kolejny powstanie w czerwcu w Krakowie i będzie zachęcał do aktywnego wypoczynku na Pomorzu Zachodnim.

Kampania promocyjna „Pomorze Zachodnie – Dobre na przyszłość” trwa od października 2014 do czerwca tego roku. Promowane są dwa komponenty: gospodarka i turystyka. Koszt całej kampanii to łącznie 8 mln zł. Całość finansowana jest ze środków unijnych (RPO 2007-2013).