Szczecińska galeria handlowa Atrium Molo wzbogaciła się o nowych najemców. Od ponad tygodnia mieszkańcy Szczecina mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie Pepco. A już wkrótce swój salon przy ul. Mieszka I 73 otworzy znana marka odzieżowa KappAhl.
Pepco należy do sieci dyskontów cieszących się dużą popularnością wśród Polaków. Nowo otwarty sklep w szczecińskim centrum zajmuje powierzchnię 663 m kw. i oferuje klientom szeroki asortyment produktów – od modnych ubrań dla dzieci i dorosłych oraz stylowych dodatków, po praktyczne akcesoria do domu i artykuły dekoracyjne do wyposażenia wnętrz, a także upominki i zabawki. Sklep znajduje się na parterze galerii, obok hipermarketu Carrefour i salonu New Yorker.
To nie jedyny nowy najemca w murach galerii przy ul. Mieszka I 73. W styczniu br. umowę na wynajem lokalu w szczecińskim Atrium Molo podpisała firma odzieżowa KappAhl. To jedna z najbardziej znanych i lubianych sieciowych marek modowych w Polsce i w Europie Północnej. Sklep zajmie powierzchnię 665 m kw. i również będzie ulokowany na parterze Atrium Molo.
– Cieszymy się, że to właśnie nasze centrum handlowe firma Pepco wybrała na lokalizację swojego kolejnego sklepu w Szczecinie. Z jego bogatej i atrakcyjnej oferty klienci mogą korzystać już od 9 lutego. Sklep oferuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do różnych potrzeb i na każdą kieszeń. Każdy może tutaj znaleźć coś dla siebie – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo. – A już niebawem w naszym centrum pojawi się kolejny najemca – szwedzka sieć KappAhl. Dwie nowe, silne marki w portfolio centrum na pewno uatrakcyjnią i wzbogacą dotychczasową ofertę handlową – mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Komentarze
21