Przy ul. Duńskiej 11 i Polickiej 51 – w tych dwóch lokalizacjach, w których do niedawna działały sklepy sieci Tesco, otwarto dziś dyskonty pod szyldem Netto. To pierwsze efekty marcowego przejęcia przez duńską sieć ponad 300 placówek brytyjskiej marki. Przygotowania do otwarcia nowych sklepów prowadzone były w czasie niespełna 2,5 miesiąca, dokładnie od chwili uzyskania przez Netto pozytywnej decyzji UOKiK dotyczącej zamknięcia transakcji zakupu Tesco Polska.

Sklepy pod szyldem Netto, które zastąpiły placówki Tesco, zostały w czwartek, 27 maja, otwarte w Szczecinie, przy ul. Duńskiej 11 i Polickiej 51 oraz w Warszawie, przy Czerskiej 4/6 i Kwiatkowskiego 1.

W sumie do końca 2021 r. sieć planuje uruchomić ponad 150 sklepów Netto w miejsce Tesco.

– Wszystkie dzisiejsze otwarcia nowych sklepów Netto cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, co bardzo nas cieszy – mówi Krzysztof Kamiński, dyrektor operacyjny Netto Polska. – Szeroki wybór produktów w najniższych możliwych cenach, liczne promocje i cotygodniowe oferty specjalne, a także wyróżniająca się oferta non food – to wszystko sprawia, że codzienne zakupy opłaca się robić w Netto.

Z okazji otwarcia nowych placówek przygotowano specjalną ofertę, która obowiązuje od 27 do 29 maja lub do wyczerpania zapasów. W jej ramach klienci mają do wyboru bogatą ofertę warzyw i owoców w cenie obniżonej nawet o 60 proc. Mogą też kupić mięsa marki własnej Netto „Prosto z zagrody” w promocyjnych cenach. Rabat obowiązuje także na odpiekane na miejscu pieczywo oraz produkty marki „Hello Sensitive”, pod którą kryją się m.in. pieluszki i chusteczki nawilżane dla maluszków. Oferta otwarciowa to również gratka dla poszukiwaczy okazji z kategorii wyposażenia wnętrz czy innych produktów niespożywczych. W nowo otwartych sklepach klienci znajdą między innymi mop parowy za jedyne 80 zł, czajnik elektryczny za 30 zł, zestaw trzech patelni do wszystkich rodzajów kuchni za 50 zł, zestaw mopa z wiadrem za 35 zł, myjkę do szyb za 40 zł, mieszczącą dwa wsady pralki suszarkę za 65 zł, lokówkę Remington za 45 zł, kamerę internetową VGA za 30 zł, słuchawki douszne Bluetooth za 35 zł, powerbank za 20 zł, inhalator/nebulizator kompresorowy za 50 zł czy ręczniki bawełniane za 5 lub 10 zł.

Kontynuacja świętowania otwarć nowych sklepów Netto zaplanowana jest na sobotę, 29 maja. Największe atrakcje odbędą się w Szczecinie przy ul, Duńskiej, gdzie odwiedzający będą mieli okazję skosztować poczęstunku przygotowanego przez zwycięzcę VI edycji MasterChefa – Mateusza Zielonkę i zmierzyć się z najlepszym bramkarzem świata – RoboKeeperem.

W pozostałych nowo otwartych sklepach tego dnia odbędą się zabawy z nagrodami oraz konkursy dla najmłodszych, w tym konkurs plastyczny.