Jak przygotować stronę internetową sklepu, jak się promować w wyszukiwarce i mediach społecznościowych i wreszcie, jak analizować dane i optymalizować działania związane ze sprzedażą? M.in. tego dowiedzą się przedsiębiorcy biorący udział w bezpłatnym webinarze, który poprowadzi Jakub Pustuła, certyfikowany specjalista ds. marketingu internetowego i doradca Google w programie Firmy Jutra.
Webinar zatytułowany „Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego?” organizowany jest przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT przy współpracy z Google, PFR i OchK. Wydarzenie odbędzie się 15 marca o godz. 13:00. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja za pośrednictwem strony: https://innowacje.zut.edu.pl/wydarzenia/jak-pozyskac-klientow-do-sklepu-internetowego
Szkolenie kierowane jest do wszystkich zachodniopomorskich przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć sprzedaż produktów lub usług przez internet, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować sklep internetowy i o co zadbać, aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:
- jakie są najnowsze trendy w sprzedaży przez internet,
- w jaki sposób przygotować stronę sklepu na odwiedziny użytkowników,
- w jaki sposób zadbać o widoczność sklepu w wynikach wyszukiwania,
- jak reklamować ofertę sklepu w wyszukiwarce i od czego najlepiej zacząć,
- jak promować sklep w oparciu o media społecznościowe,
- jak analizować dane i optymalizować działania związane ze sprzedażą.
Wydarzenie poprowadzi Jakub Pustuła, certyfikowany specjalista ds. marketingu internetowego i doradca Google w programie Firmy Jutra, w ramach którego wspiera przedsiębiorców rozwijając ich wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz rozwiązań chmurowych. Od 2017 r. obsługuje firmy w zakresie analityki, pozycjonowania oraz prowadzenia kampanii w Google Ads.
Komentarze
0