Szczecin: prezentujemy przewodnik po najlepszych szkoleniach biznesowych dla firm w Szczecinie. Jak wybrać, czym się kierować, na co zwrócić uwagę? Kompetencje miękkie są coraz ważniejsze: zarządzanie, motywowanie, adaptowanie się do zmian, komunikacja i wiele innych. Warto szkolić pracowników. Na rynku pojawiły się zupełnie nowe szkolenia. Firma Delta Training stworzyła np. unikalny program szkolenia z profesjonalnej komunikacji e-mailowej zawierający również diagnozę organizacji. Co nowego znajdziesz jeszcze na rynku rozwoju zawodowego w Szczecinie?
1. Dobre szkolenia biznesowe dla firm w Szczecinie - przewodnik
2. Szkolenia sprzedażowe - co jest ważne?
3 . Szkolenia z komunikacji e-mailowej - nowości rynkowe
Świat zawodowy ciągle się zmienia. Biznes jest w ruchu, podobnie jak propozycje firm szkoleniowych. Programy nauczania na uniwersytetach trudno jest zmieniać z roku na rok. Inaczej jest z firmami szkoleniowymi, które szybko dopasowują swoje rozwiązania do zmieniającego się rynku. Wybór szkoleń dla pracowników w Szczecinie jest olbrzymi. Z łatwością możesz znaleźć szkolenia menedżerskie, szkolenia sprzedażowe, te dotyczące współpracy zespołowej, jak i rozwoju osobistego. Sprawdź szkolenia menedżerskie dla firm proponowane przez jedną z wielu firm i zobacz, jak duże masz możliwości. - Oferujemy szkolenia wzmacniające, rozwijające kompetencje menedżerskie. Jednak każde szkolenie projektujemy indywidualnie dla klienta. Koncentrujemy się przede wszystkim na celach, jakie firma chce osiągnąć dzięki szkoleniomi - mówi Piotr Juszczak, partner w firmie szkoleniowej Delta Training.
Dobre szkolenia biznesowe dla firm w Szczecinie - przewodnik
Masz sporo możliwości wyboru firmy szkoleniowej. Jak w takim razie wybrać dobrą, rzetelną firmę? Warto postawić na organizację, która ma długie, co najmniej 10-letnie doświadczenie na rynku. Nie będziesz wówczas mieć problemów z dotarciem do referencji, rekomendacji i listy klientów firmy. Jakie organizacje są klientami firmy szkoleniowej? Małe, duże, międzynarodwe, czy publiczne? A może są też firmy z twojej branży? Warto również sprawdzić na czym firma opiera swoje rozwiązania szkoleniowe, czyli co jest treścią, esencją szkolenia. - W programach szkoleniowych stawiamy na rozwiązania potwierdzone badaniami eksperymentalnymi z obszaru ekonomii behawioralnej i psychologii biznesu. To zapewnia przewagę nad indywidualnymi doświadczeniami, choćby najlepszymi, ale jednak pojedynczymi. A tak wiemy jakie mechanizmy są skuteczne i dlaczego, niezależnie od branży. Dbamy przy tym o to, żeby szkolenie było użyteczne, jak najbardziej praktyczne, osadzone w środowisku biznesowym naszego klienta, bez względu na to, czy odbywa się stacjonarnie, czy online - przekonuje Juszczak z Delta Training. Wiele interesujących rozwiązań oferuje właśnie firma szkoleniowa Delta Training, która od ponad 12 lat zapewnia swoim klientom możliwość rozwoju i sama też się rozwija. Prowadzi szkolenia w Szczecinie i w całej Polsce. Możesz mieć pewność, że po szkoleniu każdy będzie mieć większe umiejętności! To szkolenia oparte na badaniach, o potwierdzonej skuteczności.
Szkolenia sprzedażowe - co jest ważne?
Zwykle oferty firm szkoleniowych są bardzo obszerne. Oto trzy bazowe szkolenia sprzedażowe:
1. Skuteczne techniki sprzedaży - w oparciu o sprawdzone narzędzia i techniki sprzedaży, firma Delta Training oferuje program dla handlowców, którzy chcą podnieść swoje kompetencje i wiedzę na temat sprzedaży bezpośredniej i pośredniej. Co ważne, te techniki można od razu wdrożyć do swoich działań, a na efekty nie będzie trzeba długo czekać. Celem jest po prostu wyższa sprzedaż. Po tym wskaźniku poznasz, czy szkolenie było skuteczne.
2. Perswazja i wywieranie wpływu - ważne szkolenie dla wszystkich handlowców i marketingowców, którzy chcą wiedzieć, jak wywierać wpływ na rzeczywistość, stać się swoistym architektem wyboru. Szkolenie to oferuje zmiany, nawyki i zagadnienia, których skuteczność została potwierdzona naukowo. Firmy szkoleniowe w Szczecinie, takie jak Delta Training, spełnią twoje oczekiwania w tym zakresie!
3. Profesjonalna obsługa klienta - poznaj szereg niezwykle ciekawych mechanizmów, wskazówek oraz zasad w ramach obsługi klienta. Jak budować pozytywne doświadczenia klienta z firmą? Jak tworzyć więź emocjonalną, długtrwałe relacje? Jak efektywnie radzić sobie z obsługą tzw. trudnych klientów oraz w jaki sposób przepraszać klientów za popełnione błędy? To dzięki odpowiedniej obsłudze, klienci stają się lojalni, polecają firmę. Są w pełni usatysfakcjonowani.
Szkolenia z komunikacji e-mailowej - nowości rynkowe
Szkolenie z profesjonalnej komunikacji e-mailowej, zwłaszcza w czasach po pandemii, gdy wszyscy pracowali online i wymieniali setki maili, stało się hitem na rynku. Projektując to szkolenie, firma korzystała nie tylko z doświadczeń biznesowych, ale również dziennikarskich i redaktorskich. - To zebranie w jednym miejscu wiedzy i doświadczeń psychologów, biznesmenów i dziennikarzy z doświadczeniem w największych tytułach w kraju. Stworzyliśmy wyjątkowy program, niezwykle praktyczny i w bardzo ważnym obszarze. Przecież każdy, kto pracuje, pisze i otrzymuje e-maile. Więcej i więcej - mówi Piotr Juszczak z Delta Training. W ramach obszaru efektywności osobistej, są takie szkolenia, jak asertywność w biznesie, skuteczne radzenie sobie ze stresem, job-crafting, czyli poszukiwanie sensu w swojej pracy, co wpływa satysfkację i zaangażowanie oraz zarządzanie sobą w zmianie, czyli nabywanie umiejętności sprawnego działania w zmianach narzucanych przez świat zewnętrzny.
Komentarze
0