Bosman podsumował 2014 rok – wstępne wnioski są satysfakcjonujące, mimo gorszych wyników sprzedażowych w branży piwowarskiej Bosman wychodzi na plus. W regionie to najchętniej wybierane piwo.

W 2014 roku branża piwowarska zanotowała spadek sprzedaży wartościowo na poziomie (-0,6)%, mimo to w ubiegłym roku Carlsberg Polska, w tym Browar Bosman, rósł szybciej niż rynek, czego dowodem jest wzrost sprzedaży w ujęciach ilościowym i wartościowym na poziomie 3,4% .

Ubiegły rok dla szczecińskiego browaru był rokiem inwestycji. Głównymi obszarami, w których prowadzone były projekty inwestycyjne w 2014 roku to jakość produkcji, bezpieczeństwo pracy, inwestycje doskonalące pomiary mediów, modernizacje parku maszynowego oraz dalsze inwestycje na linii rozlewu piwa w puszce.

To był kolejny dobry rok dla naszego browaru - zarówno pod kątem rosnącego zadowolenia z pracy pracowników Bosmana, jak również kontynuowania inwestycji wspierających nasz organiczny rozwój. Warto podkreślić, że wartość inwestycji produkcyjnych w latach 2009-2014 wyniosła ponad 19 000 000 zł., co pozwoliło nam osiągnąć wysoki poziom rocznej produkcji, czyli niemal 1 600 000 hl piwa – mówi Michał Gotowała, Dyrektor Browaru Bosman.

Co ciekawe, spadek sprzedaży w branży tłumaczony jest m.in. stabilizacją poziomu konsumpcji – w 2014 roku w Polsce na jedną osobę przypadło 96 litrów piwa. W naszym województwie Bosman wciąż jest najpopularniejszy.

Piwo Bosman związane jest ze Szczecinem i Pomorzem Zachodnim od wielu lat. Zależy nam na tym, by nasze aktywności umacniały ten związek wśród mieszkańców miasta i regionu - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Bosman. - Bosman jest najchętniej wybieraną marką piwną przez lokalnych konsumentów. – dodaje.