Dostęp online do targów zapewni z jednej strony bezpieczeństwo uczestnikom, z drugiej pozwoli wielu wystawcom zaprezentować swoje usługi. Wirtualne targi ślubne odbędą się już w lutym.

Regularnie odbywające się w Szczecinie i cieszące się dużą popularnością targi ślubne tym razem odbędą się online. Tym sposobem mimo pandemii zgromadzeni wystawcy będą mogli w łatwy sposób dotrzeć do narzeczonych. Większość młodych ludzi swobodnie korzysta z social mediów i sporo czasu spędza w Internecie, więc przeniesienie targów do przestrzeni wirtualnej wydaje się być idealnym rozwiązaniem. Start w niedzielę, 7 lutego!

– Jeśli chodzi o przekrój wystawców, to będzie jak zawsze. Od branży modowej po fotografów. Ważne jest to, że jest to innowacyjne, coś, czego nikt wcześniej w Polsce nie robił – mówi Zbigniew Matczak, organizator.

Internet umożliwi nieograniczony dostęp

Ogromnym plusem ślubnych targów online jest łatwy dostęp – bez konieczności instalacji oprogramowania i aplikacji. Bez problemu będzie można uczestniczyć w wydarzeniu, wystarczy komputer, smartfon lub tablet. Targi ślubne będą oferowały ciągły stream na żywo ze studia, co pozwoli poczuć atmosferę wspólnego udziału w imprezie trwającej tu i teraz.

Wszyscy narzeczeni, nieważne gdzie mieszkający, mogą dzięki wirtualnym targom poznać najnowsze trendy i poszukać inspiracji do stworzenia swojego wymarzonego ślubu. A także wystawcy z miejsc oddalonych od Szczecina, mogą przedstawić swoją działalność. W tym sensie, Internet daje dużo więcej możliwości niż stacjonarne wydarzenie tego typu.

Dopytamy i porozmawiamy. Garść informacji całkowicie za darmo

Forma online nie zmieni tego, co stanowi jeden z najważniejszych elementów targów: nie zabraknie rozmów z wystawcami. Organizator oferuje rozmowy na żywo wystawców z uczestnikami. Wystawcy będą mogli szczegółowo odpowiadać na pojawiające się pytania i szerzej zaprezentować swoją ofertę. Co więcej, możliwość umówienia spotkania będzie dostępna przez kolejny tydzień od dnia targów.

– Zwiedzający nie muszą płacić za wejście, kupować biletów, tak jak zazwyczaj na targach stacjonarnych,wystarczy, że się zarejestrują – mówi Matczak. – Przygotowujemy gratisy i bonusy, ale chcemy zwiedzającym zafundować też e-booki z poradnikami.

Mnóstwo opcji dla wystawców

Dla wystawców przygotowano szereg narzędzi do wykorzystania. Wspomniane wyżej wideorozmowy, możliwość stworzenia galerii zdjęć i filmów pozwoli na szerokie zaprezentowanie oferty.

Dodatkowo wystawcom, którzy nie są biegli w nowinkach technologicznych, organizator targów ślubnych oferuje przeszkolenie z zakresie korzystania z platformy, ale jak zapewnia, jest ona tak zaprojektowana, by była możliwie prosta w obsłudze.

– Wystawcy nie muszą bardzo się angażować technologicznie. Wystarczy laptop z kamerą, mikrofonem i łączem internetowym. Natomiast całą platformę, przygotowanie oferty, wgranie zdjęć i filmów, żeby wszystko ładnie wyglądało, bierzemy na siebie – zapowiada Matczak. Wszystko będzie wyglądać spójnie i jednolicie, co z pewnością przełoży się na jakość uczestniczenia w targach. Tak że nawet ci, którzy mówią o sobie, że nie są technologicznymi ekspertami, bez problemów mogą zgłosić swoją ofertę. Można to zrobić telefonicznie pod nr 601 713 294 lub mailowo na adres zbigniew.matczak@balticart.pl .

Organizatorem wirtualnych targów ślubnych jest Baltic Art Sylwia Matczak. Portal wSzczecinie.pl jest patronem medialnym wydarzenia.