Klienci coraz chętniej kupują produkty przez internet, a przedłużające się ograniczenia związane z pandemią jeszcze przyspieszyły ten trend. Dziś każdy przedsiębiorca musi być ze swoją ofertą w sieci. Jak w pełni wykorzystać powstające możliwości? Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii ZUT zaprasza na szkolenie on-line - „E-commerce: Jak rozpocząć sprzedaż na Amazon”.

Spotkanie z ekspertami

Szkolenie on-line, organizowanie w ramach działania sieci Enterprise Europe Network odbędzie się w środę 9 grudnia o godz. 10:00. Skierowane jest do przedstawicieli firm, które planują sprzedaż na platformie Amazon. To największa na świecie platforma e-commerce, pozwalająca skutecznie dotrzeć do tysięcy klientów, również tych mieszkających poza granicami Polski.

Dwugodzinne szkolenie poprowadzi Agnieszka Wielgórecka, konsultantka sieci Enterprise Europe Network, specjalistka i konsultant ds. e-commerce w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii. Gościem wydarzenia będzie Łukasz Skryplonek z firmy Dogcessories, który opowie o swojej firmie, podzieli się doświadczeniem sprzedaży na Amazon oraz odpowie na pytania uczestników.

Opowiedzą zarówno o podstawach, jak i bardziej szczegółowych kwestiach

Eksperci opowiedzą o podstawach prowadzenia działalności na Amazon i zaprezentują jak przygotować się do sprzedaży produktów z Polski do klientów w Europie. Nie zabraknie również praktycznych wskazówek dotyczących bardziej szczegółowych kwestii.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in.:

- na czym polega różnicę między sprzedażą Private Label a Arbitrage;

- jak dostarczyć towar do klienta w modelach sprzedaży FBA i FBM oraz jakie korzyści lub trudności mogą się wówczas pojawić;

- czym jest Prime i jak stać się sprzedawcą uczestniczącym w tym programie;

- jakie różnice występują pomiędzy programami oferowanymi przez Amazon: EFN, MCI, PAN EU;

- jakie obowiązki podatkowe wynikają z wyboru poszczególnych programów;

- jakie są koszty związane ze sprzedażą w modelu FBA i FBM;

- jakie znaczenie ma marka i jej budowanie w sprzedaży na Amazon;

- jak założyć konto, poruszać się po Seller Central i tworzyć karty produktów;

- jakie są formy promocji ofert dostępne na Amazon.

Jak wziąć udział w szkoleniu on-line?

Rejestrować się można na stronie: https://innowacje.zut.edu.pl/wydarzenia/e-commerce-jak-rozpoczac-sprzedaz-na-amazon. Szkolenie przewidziane jest dla: pracowników oraz właścicieli firm, posiadających swoją siedzibę lub oddział w województwie zachodniopomorskim, wielkopolskim, lubuskim, dolnośląskim lub opolskim, naukowców oraz przedstawicieli instytucji samorządowych. Do 01.12.2020 r. pierwszeństwo w rejestracji mają przedsiębiorcy! Obowiązuje limit max. 2 osoby z firmy (nie dotyczy naukowców). Podczas rejestracji naukowcy wpisują NIP uczelni.

Wydarzenie będzie realizowane przy użyciu komunikatora Teams, dlatego uczestnicy muszą posiadać komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu i przeglądarkę internetową (preferowany Chrome lub Edge), Zaakceptowani uczestnicy wydarzenia otrzymają mail ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli na udział w wydarzeniu. 15 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia wydarzenia będzie otwarty „wirtualny pokój szkoleniowy”. Jest to okazja na przetestowanie połączenia.

Organizatorem szkolenia jest Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii, które działa w ramach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego. Szkolenie jest organizowanie w ramach działania sieci Enterprise Europe Network. RCIiTT prowadzi działalność doradczą i szkoleniową dla firm, naukowców, studentów i absolwentów uczelni w zakresie transferu technologii, finansowania badań i rozwoju oraz wsparcia przedsiębiorczości akademickiej.