Portal wSzczecnie.pl, dotąd głównie kojarzony z treściami rozrywkowo-kulturalnymi, zmienił 4 maja charakter na regionalne medium, opisujące życie miasta we wszystkich jego sferach.
Naszym użytkownikom poza dotychczasową „Rozrywką” i „Kulturą”, oddajemy do dyspozycji dział „Wiadomości”. Znajdą się w nim najświeższe newsy z życia miasta, artykuły, felietony, reportaże oraz wywiady. Portal będzie codziennie aktualizowany przez grupę dziennikarzy, na bieżąco monitorujących wydarzenia w Szczecinie. Jednoczenie nie rezygnujemy z kontaktu z naszymi czytelnikami – wciąż można napisać tekst, wysłać go do nas, a my go opublikujemy. Kontakt z naszymi czytelnikami jest dla nas bardzo ważny – przyznaje Igor Podeszwik, odpowiedzialny za wdrażanie i zarządzanie nową marką portalu wSzczecinie.pl – Zawsze z uwagą i ogromną ciekawością czytamy felietony nadesłane przez szczecinian. W każdym zawarty jest oryginalny i subiektywny punkt widzenia na dany temat –dodaje.

Poza merytorycznymi zmianami będą również te wizualne. To przede wszystkim, nowe logo, które uwzględnia jeden z największych symboli miasta – szczecińskiego Gryfa. Zmienia się też design i kolorystyka, dopasowana do nowego charakteru wSzczecinie.pl. Każda osoba, która odwiedzi portal będzie mile zaskoczona funkcjonalnością opartą na intuicyjnej nawigacji.

Logo oraz design z wysokim webusability nowego wSzczecnie.pl zaprojektowała firma Muso.pl, pracująca m.in. dla Nike, Uniwersytetu Szczecińskiego czy PEKAO Open.

„Miasto w Twoim zasięgu”- to hasło portalu. Naszym celem jest pisanie o wydarzeniach mniej i bardziej ważnych, aby każdy znalazł informację, której poszukuje. W naszym przekonaniu Szczecin, który chce się stać silną, europejską metropolią, potrzebuje równie silnego, wiarygodnego i opiniotwórczego medium. Właśnie do tego będziemy dążyć – mówi Wojciech Wirwicki, redaktor naczelny portalu wSzczecinie.pl.