Miejscy aktywiści uważają, że logotyp sieci sklepów Lidl na elewacji Posejdona szpeci ten budynek. Zainaugurowano akcję "Szczecinianie piszą do Lidla", zachęcającą mieszkańców do pisania listów do sieci dyskontów, w których formułowana byłaby prośba o zmianę kolorowego logo na monochromatyczne. Biuro Posejdona nie zabrało głosu w dyskusji. Swoje stanowisko w tej sprawie przedstawiła sieć Lidl Polska.

"Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon jest niestandardowym rozwiązaniem"

Z informacji przekazanej przez Lidl Polska portalowi wSzczecinie.pl wynika, że dyskont w biurowcu Posejdon zostanie otwarty w marcu. Sieć odniosła się także do ogromnego zamieszania wokół jej logo zamieszczonego na elewacji Posejdona.

– Otwierając nasze sklepy, dostosowujemy wygląd budynków do sąsiadującego z nimi otoczenia. Tak jest również w tym przypadku – nasza witryna sklepowa od strony Bramy Portowej zostanie wyklejona nośnikami w monochromatycznych barwach. Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon również jest niestandardowym rozwiązaniem – jest to najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie. Zamieszczony na Posejdonie logotyp jest ponad dwa razy mniejszy od stosowanego przez nas logo – tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. – Nowy sklep w Szczecinie w Posejdonie będzie oferował klientom różne rozwiązania, które podwyższą komfort dokonywania zakupów. Powierzchnia sali sprzedaży wyniesie ok. 1200 m kw., a dla zmotoryzowanych klientów dostępny będzie parking na kondygnacji -1. Więcej informacji przekażemy bliżej terminu otwarcia obiektu – dodaje.

Szczecinianie listy piszą, bo logo Lidla ma szpecić Posejdona

Inicjatywa „Szczecinianie piszą do Lidla” pojawiła się na profilu facebookowym Szczecińskiego Ruchu Miejskiego w ubiegły piątek. W apelu skierowanym do zarządców Posejdona i sieci sklepów Lidl aktywiści proszą o "stosowanie najwyższych standardów estetycznych przy umieszczaniu szyldów i logotypów na budynku".

"Nowo wybudowany Posejdon ma szansę stać się dumą Szczecina. Inwestor wielokrotnie chwalił się zieloną ścianą czy najnowocześniejszymi ekologicznymi rozwiązaniami budynku. Mieszkańcy Szczecina zwracają się do Lidl Polska o zastosowanie dopasowanych do miejsca szyldów, rezygnację z krzykliwych kolorów widocznych już teraz na elewacji budynku. Inspiracją niech będzie konkurencja, która potrafi, również w Szczecinie, dopasować estetykę szyldów do okolicy, stosując np. logotypy monochromatyczne" – możemy przeczytać na stronie Szczecińskiego Ruchu Miejskiego.