Tylko 900 biletów, a połowa już wyprzedana! Wyspa Grodzka szykuje się powoli na imprezę, na której oprócz znanego szczecińskiego duetu, promującego album „Friendship”, wystąpią też ItaloJohnson i Otsochodzi! 22 czerwca startuje "Catz ’n Dogz prezentują Friends of PETS".

Nowy kolor i dużo hejtu

Na plakacie reklamującym wydarzenie wśród wymienionych wykonawców na pierwszy plan wysuwa się raper Otsochodzi. Miłosz Stępień, jak naprawdę się nazywa, posługujący się również ksywą Młody Jan, to postać już dobrze znana fanom hip-hopu. W 2016 wydał swój debiutancki album „Slam”. To był wysoko ceniony materiał, dlatego fani i krytycy niecierpliwie oczekiwali na jego kontynuację. Tymczasem „Nowy kolor” odniósł sukces komercyjny, ale wywołał też wiele krytyki, a nawet hejtu. Pierwszy utwór promujący go (numer tytułowy) w duecie z Taco Hemingwayem był dla wielu osób dużym zaskoczeniem. Kolorowy klip i stylistyczna przewrotka w stronę lżejszej muzyki wywołały mnóstwo bardzo nieprzychylnych komentarzy, a część hiphopowego środowiska nie szczędziła negatywnych słów (wśród największych oponentów „Nowego koloru” byli m.in. Kali i Bilon).

Siedem miłosnych singli

Mimo to Otsochodzi dalej robi swoje. 1 lutego tego roku ukazał się jego trzeci album, „Miłość”, który zadebiutował od razu na trzecim miejscu polskiej listy sprzedaży OLiS. To kolejny intensywny transfer nowych brzmień hiphopowych. Szeroki wachlarz producentów (m.in. Wikulon, Sergiusz czy SoSpecial) uczynił to dzieło eklektycznym i nieobliczalnym. Płytę promuje siedem (!) singli, a pierwszy z nich, ujawniony jeszcze w listopadzie 2018 roku, to „Euforia” wraz z klipem w reżyserii Łukasza Zabłockiego. Niespodzianką jest kawałek „Sezon”, w którym Ten Typ Mes dodał od siebie mocną zwrotkę, a wśród gości na płycie znaleźli się też: Włodi, Young Igi i Rosalie. Jakie miłosne utwory zabrzmią 22 czerwca w Szczecinie, przekonają się ci, którzy przybędą na Wyspę Grodzką.

Miejsce niezwykle magiczne

Program tej imprezy uzupełniają berliński kolektyw ItaloJohnson, Canalia oraz Tropiki. Wybór miejsca nie był oczywiście przypadkowy. – Bardzo cieszymy się, że udało nam się pozyskać wyspę na to wydarzenie, ponieważ jest to miejsce niezwykle magiczne. Właśnie ze względu na jej pojemność postanowiliśmy stworzyć imprezę biletowaną, a liczba wejściówek ogranicza się do 900, z czego połowa już została wyprzedana. Zachęcamy więc do zakupu w przedsprzedaży, bo miejsca dla wszystkich może nie wystarczyć – mówi Marysia Shepheard z agencji Feast Artists.

Jeżeli więc chcecie tam być, lepiej się pospieszcie z zakupem biletu!