W ramach projektu „Wracać, ale dokąd?” jako pierwsze polskie miasto prezentował się Szczecin. Odniósł sukces.

W prezentacji oraz dyskusji wzięło udział blisko 200 osób. O rynku nieruchomości, konkretnych ofertach mieszkaniowych, a także zasadach kredytowania i zakupu lokali mówili przedstawiciele firmy Bonum Estate Nieruchomości. Blisko dwugodzinna prezentacja została dobrze oceniona przez uczestników spotkania.    

Po niej odbyła się dyskusja, w trakcie której prezydent Piotr Krzystek odpowiadał na pytania dotyczące między innymi nowego logo Szczecina, ofert pracy dla przedstawicieli zawodów innych niż informatycy, rozwoju turystyki i sportu.

Oprócz prezydenta, który przedstawił nową markę Szczecina, Tomasz Banach – dyrektor Wydziału Rozwoju UM mówił o strategii gospodarczej miasta. Ponadto przedstawiciele BLStream i TietoEnator zaprezentowali plany rozwojowe swoich firm i związane z tym  możliwości zatrudnienia.