Będzie o startupach, twitterowych hashtagach i content marketingu. Siódmy Czwartek Social Media już jutro.

Czwartki Social Media to cykliczne i bezpłatne spotkania branży mediów społecznościowych, które w Szczecinie odbywają się od czerwca ubiegłego roku. Służą przede wszystkim rozwijaniu relacji osób zainteresowanych tematyką social media i marketingiem internetowym, szeroko pojętej integracji, nawiązywaniu nowych kontaktów. Ich ideą jest wymiana wiedzy i doświadczeń w luźnej pubowej atmosferze.

Już jutro (03.04.) w Barze Czystym odbędzie się siódme takie spotkanie. Jego początek zaplanowano na godz. 17:30.

Tradycyjnie podczas Czwartku Social Media będzie można wysłuchać trzech prelekcji. Pierwszy wykład pt. „Dlaczego warto myśleć o rozwoju w perspektywie globalnej i jak tego dokonać. Czy Startupy mają swoje 5 min w Szczecinie?” zaprezentuje Konrad Gaweł, który startupy wspiera od 6 lat. Zarządzał projektami z obszaru ich finansowania, prowadził też inkubatory przedsiębiorczości, a jego obecnym wyzwaniem jest akcelerator AIP Business Link w Szczecinie i stworzenie w naszym mieście prawdziwego zagłębia startupowego.

Następne 20 min będzie należało do Marty Siek, specjalistki od komunikacji strategicznej w Grupie Allegro oraz działającej przy projekcie Poznań I Love You. Przedstawi wykład: „„(Nad)waga hasztaga” - subiektywny przegląd hashtagów na Twitterze z subtelnym PR-owym zacięciem".

Po przerwie wystąpi Artur Rogulski, dyrektor ds. rozwoju mediów elektronicznych w branżowym piśmie Brief, który opowie o content marketingu - „Content marketing - chwilowa moda, czy przełom w komunikacji?”.

Od około godz. 20:00 przewidziany jest czas na networking.

Portal wSzczecinie.pl objął patronat medialny nad wydarzeniem.