Przez pierwszy tydzień od otwarcia nowej części CHR Galaxy odwiedziło aż 300 tys. osób.

Nowa część Galaxy została otwarta w środę, 15 listopada. Do galerii przy al. Wyzwolenia przybyły wówczas tłumy szczecinian. Jak wynika z przedstawionych przez centrum statystyk, do rozbudowanego Galaxy mieszkańcy zaglądali chętnie przez cały miniony tydzień.

- To był dla nas szczególny tydzień, w trakcie którego udowodniliśmy, że szczecinianie oczekiwali tej rozbudowy. Liczba klientów, ich zaufanie, wzrost obrotów najemców pokazują, że Galaxy cieszy się ogromną popularnością wśród mieszkańców Szczecina i regionu – mówi Mariusz Machnicki Dyrektor CHR GALAXY. – W przeciągu tygodnia osiągnęliśmy wyniki, które centra o ugruntowanej pozycji na rynku osiągają w miesiąc. 300 tys. klientów przez pierwszy tydzień, a w sam weekend ponad 120 tys., liczby te tylko potwierdzają, że zbudowaliśmy nowoczesną przestrzeń handlową, która jest atrakcyjna dla klientów i samych najemców – dodaje.

 

Nowości w większym Galaxy

Po rozbudowie CHR Galaxy posiada dwa wewnętrze place. Ten największy przykryty jest kopułą o średnicy ok. 43 m. Do jej budowy zużyto ok. 77 ton stali oraz 1700 m2 elementów szklanych samego świetlika. Witryny skupionych wokół nowego placu sklepów na poziomie +1 mają ponadstandardową wysokość ponad 10 m.



Powierzchnia handlowa galerii zwiększyła się z nieco ponad 40 do blisko 60 tys. m kw (powierzchnia całej nieruchomości to 130 tys. m kw), a liczba sklepów wzrosła do prawie 200. Wśród nowych marek, które od 15 listopada funkcjonują w Galaxy są m.in.: Forever 21 (amerykańska sieciówka odzieżowa), Tefal Home & Cook (sprzęt AGD), Aldo, Giacomo Conti, Go Sport, Hebe, Homla, Jubitom, Kubenz, Lancerto, Lavard, Le Creuset, Maurizio Benttoni, Paco Lorente, PEPCO, Rossmann, Samsung, Semilac, Sephora, Sizeer, Sony Center, Starbucks, Way to Beauty, WITTCHEN czy Yankee Candle. Powróciły też sklepy, które na czas rozbudowy zostały zamknięte, m.in.: Reserved, Mohito, Smyk, House, Deichmann czy CCC. Ta ostatnia marka przeniosła się do nowej lokalizacji, otwierając tym samym największy salon w Polsce. Jego powierzchnia liczy aż 2,3 tys. m kwadratowych. Kolejny wielki sklep, to dwupoziomowy Media Expert, który zajmuje powierzchnię 1,6 tys. m kw. Strefa rozrywki na drugim poziomie została poszerzona o Calypso Fitness Club. Oferta gastronomiczna wzbogaciła się o kawiarnię Starbucks, lodziarnię Grycan oraz Cukiernię Sowa.

Atrakcje z okazji otwarcia nowej części Galaxy potrwają do soboty, 26 listopada. W tym czasie odbędą się m.in. spotkania z Ewą Chodakowską, Lefterisem Kavoukisem, Tomkiem Choińskim i resztą teamu Be Active. Dodatkowo do 16 grudnia trwa Wielki Konkurs WIR NAGRÓD, w którym główną nagrodą jest samochód osobowy Fiat 500.